| Sæsonstart: | ||
| Mandag 24. august 16.30-17.15 | ||
| Kontingent: 590 kr | ||
| Søndermarkshallen Hal 1 | ||
| Instruktør: | ||
|
Mette Wrang Andersen, tlf. 28449216 |
||
|
Morten Thalund Thomsen, tlf. 28193597 |
||
|
||
| Hjælpeinstruktør: | ||
| Lucas Basini | ||
|
|
Holdet er for børn fra ca. 3-5 år ifølge med en voksen.
Timen starter med fælles lege, herefter laver vi redskabsaktiviteter og slutter timen af med en aktivitet der får os ned i gear. Den voksne forventes også at deltage aktivt i både aktiviteter, klargøring og oprydning.
På holdet arbejder vi os ind i gymnastikken gennem leg og udforskning af bevægelse. Børnene vil få mulighed for at opleve gymnastikkens bevægelser, redskaber og fællesskab. Mere konkret skal vi:
- lege med vores voksen, “mod” vores voksen og på tværs af fællesskabet
- Øve seje tricks på gymnastikredskaberne
- Udforske kroppens forskellige måder at bevæge sig på
- Lege med forskellige redskaber
- Hoppe og danse til god musik
Vi styrker motorik, kropsbevidsthed og bevægelsesglæde gennem aktiviteter med sjov og ballade.
Max 50 deltagere.
HUSK DET ER BARNETS NAVN OG FØDSELSDATO VED TILMELDING
| --- | |||
|
|

