| Sæsonstart: |
| Onsdag den 26. august kl.16.30-17.15 |
| Søndermarkshallen Hal 1 |
| Kontingent kr 590. |
| Instruktør: |
|
Ida Bodilsen, 30499009 Jens Brix Christensen, 28766475 Rasmus Hartvigsen, 20408084 |
| Hjælpeinstruktør: |
| Laura Thestrup Fuglsang-Damgaard |
Et gymnastikhold for piger og drenge fra 4 år til 5 år.
På holdet skal vi lege, lave gymnastikøvelser og øve spring. Vi bruger musik til at bevæge os til og vi øver at stå på hænder, slå kolbøtter og hoppe i trampolin.
Holdet er for dig, som har lyst til at ha’ det sjovt, blive bedre til at lave gymnastik og lære nye børn at kende.
Vi øver os i at gå til sport uden mor og far.
Din mor eller far er dog velkommen til at melde sig til at være forældrehjælper på holdet.
Max 50 deltagere.

